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How Does This Work?

You create a free account and set a Gmail filter to forward your Ingress email damage reports.

The damage reports are processed in realtime into the Outgress analytics and alerting engine.

That's the short version.

Is This Allowed?

We believe so, but you decide.

But My Secret Data!

No one on the opposing faction cares who on their team is attacking you. Do you care who on your team is attacking opposing portals?

Email forwarding not working? Cannot find my own or my attackers activity

Discussion in 'Support' started by SunJuice, May 30, 2021.

  1. Hi there,
    I recently joined Outgress and also activated Gmail email forwarding. I know that the forwarding is active as I activated also to delete the Niantic mails from my inbox and they are indeed gone. So the filter is active and the address to Outgress as well (I imported the filter settings from outgress). Today, about 30 damage reports have been forwarded.

    When I try for find my own action as an agent, the pages shows nothing at all and if I search for the attackers name of my portal, I see his profile page, but "recent activity" from December 2020.

    Am I doing anything wrong?

    Kind regards
    SunJuice
     

    Attached Files:

  2. spamsex

    spamsex Member

    6s17l95w sex r34j5142
     
  3. spamsex

    spamsex Member

    08eqy626 sex rw90166t
     
  4. spamsex

    spamsex Member

    fo9f5dhm sex 4u3yf025 Salve, hai fatto un controllo anche sulla superficie di appoggio del mouse ? Se usi un tappetino, prova a cambiare superficie. Controlla le impostazioni del mouse, in particolare le "opzioni puntatore" (pannello di controllo --> hardware/dispositivi e stampanti), spunta l'opzione "aumenta precisione del puntatore". Sempre nella "gestione dispositivi", nelle proprietà del mouse prova a disinstallare il driver e poi riavvia il PC in modo da farlo ricaricare.
    A presto [​IMG]
     
  5. spamsex

    spamsex Member

    42m7dqa3 sex 1mo8i3dt Salve, hai fatto un controllo anche sulla superficie di appoggio del mouse ? Se usi un tappetino, prova a cambiare superficie. Controlla le impostazioni del mouse, in particolare le "opzioni puntatore" (pannello di controllo --> hardware/dispositivi e stampanti), spunta l'opzione "aumenta precisione del puntatore". Sempre nella "gestione dispositivi", nelle proprietà del mouse prova a disinstallare il driver e poi riavvia il PC in modo da farlo ricaricare.
    A presto
     
  6. spamsex

    spamsex Member

    53ly5k8w sex k6jhdl8m Salve, hai fatto un controllo anche sulla superficie di appoggio del mouse ? Se usi un tappetino, prova a cambiare superficie. Controlla le impostazioni del mouse, in particolare le "opzioni puntatore" (pannello di controllo --> hardware/dispositivi e stampanti), spunta l'opzione "aumenta precisione del puntatore". Sempre nella "gestione dispositivi", nelle proprietà del mouse prova a disinstallare il driver e poi riavvia il PC in modo da farlo ricaricare.
    A presto